- Podręczniki w klasie I – do edukacji wczesnoszkolnej i j. angielskiego – darmowe podręczniki ministerialne.
- Podręcznik do religii we własnym zakresie (jeśli dziecko będzie uczęszczało na lekcje) – ZOBACZ TUTAJ
- Zeszyt w wąską linię na 32 lub 16 kartek bez marginesu (może być oczywiście z marginesem, ale dziecko wówczas pisze poza margines);
- Zeszyt w kratkę na 32 kartki bez marginesu;
- Zeszyt nutowy na 16 kartek;
- 2 ołówki miękkie 4B lub inny miękki;
- Długopisy będą potrzebne później i ustalimy z rodzicami jakie będą używane czy to będzie zmazywalny, czy zwykły
- Gumka, krótka linijka (15 cm), klej w sztyfcie lub introligatorski szybkoschnący zmywalny;
- Nożyczki do papieru;
- Temperówka na grube i cienkie kredki najlepiej metalowa;
- Kredki grube lub cienkie, ale niekoniecznie, minimum 12 kolorów
- Mazaki – 1 komplet (niekoniecznie)
- Farby plakatowe 12 kolorów, pędzle (cienki i gruby);
- Pojemnik na wodę do malowania farbami,
- Podkładka na ławkę (potrzebna przy malowaniu farbami lub pracy z plasteliną)
- Kolorowy papier wycinankowy lub inny kolorowy papier;
- Zestaw bibułek;
- Piórnik lub koszyk , blok jeżeli dziecko nie korzysta z kartek klasowych do ksera;
- Blok techniczny mały biały i kolorowy – będzie rzadko używany, ale przyda się na zajęcia techniczno-plastyczne i do prac malowanych farbami i wykonywanych technika kolażu (wyklejanie różnymi materiałami)
- Jeżeli chodzi o bloki to wzorem innych lat rodzice składali się np. po dwie trzy osoby i kupowali ryzę papieru ksero. Dzieci bardzo lubią rysować i szybko zużywają kartki więc blok starcza na chwilkę, a taka forma jest o wiele korzystniejsza, bo wtedy starcza na rok.
- Worek na strój gimnastyczny oraz worek na obuwie zmienne (worek na obuwie zmienne zostaje w szatni).
- Ważne jest żeby dzieci posiadały wyżej wskazane przybory i nie miały wszystkiego za dużo, gdyż wówczas gubią się w ilości rzeczy i nie mogą odszukać tych potrzebnych.
- Więcej informacji będzie przekazanych w dniu rozpoczęcia roku szkolnego.
Wyprawka szkolna 2023 – 2024 – klasa I
