Wycieczka do Krakowa

16-17 XII 2012. Wycieczka do Krakowa

Grupa 10 uczniów (klasy I-III gimnazjum) wraz z opiekunami Panem Józefem Sarnickim i Panem Markiem Mołoniem udała się na dwudniowy wyjazd do Krakowa. Punktualnie o godzinie 9 wyruszyliśmy pociągiem z Rzeszowa by po 4 godzinach (z przesiadką w Tarnowie) dotrzeć do celu podróży. Na początek mały odpoczynek, posiłek spacer i zakupy w w Galerii Krakowskiej. Potem udaliśmy się do schroniska młodzieżowego przy ulicy Sokolskiej. Piękne miejsce, ciche, położone tuż nad Wisłą. Wieczorem udaliśmy się na Rynek Główny. Tutaj można było zobaczyć cały urok miasta. Prawdziwy Magiczny Kraków. Kiermasz bożonarodzeniowy, występy, mnóstwo ludzi stwarzało niepowtarzalną atmosferę. Po spacerze powrót do schroniska, kolacja i „spanie do rana”.

Poniedziałek rozpoczęliśmy od wizyty w kinie. Następnie udaliśmy się na Rynek Starego Miasta. Rynek ten słusznie słynie w Europie ze swego uroku. Jest to wyjątkowe miejsce, które brało udział w wielu historycznych wydarzeniach. Niezmiennymi od lat symbolami Krakowa, są Kościół Mariacki, renesansowe Sukiennice, Ratusz, pomnik Adama Mickiewicza, Kościół św. Wojciecha, klimatyczne kawiarenki. W planie był również Wawel ale nasze zamiary pokrzyżowała trochę pogoda i padający deszcz.

Niestety wszystko co dobre, kiedyś się kończy. Z żalem żegnaliśmy Kraków, który

zawsze robi wrażenie na zwiedzających. Pomimo pewnych, nieprzewidzianych zdarzeń, których doświadczyliśmy uznaliśmy, że wycieczka była bardzo udana.

Zapraszamy do obejrzenia galerii!!!

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
Skip to content
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.